Viral

[VlDEO] Rndu Masakan Mak, Lelaki MENANGlS Isteri Masak Sama Macam Mak

Oleh kerana peningkatan ke$ C0VlD-19 yang semakin meningkat setiap hari, harapan untuk pulang beraya di kampung juga nampaknya semakin samar.

Kalau diikutkan, sudah lama orang ramai tdak dapat merasai suasana hari raya di kampung sejak tahun lepas lagi. Sama juga seperti yang dik0ngsikan wanita ini tentang kerinduan suaminya pada masakan ibu di kampung.

Memandangkan mereka sudah lama tidak pulang ke kampung, suaminya tidak dapat menahan kerinduan pada masakan air tangan ibunya.

Perk0ngsian ini turut membuatkan ramai netizen yang turut sama berasa sbak dan menang1s kerana turut merasai situasi yang sama.

Menurut wanita ini, mereka tidak pulang ke kampung suaminya di Terengganu sejak awal PKP yang lalu, jadi sudah lama suaminya tidak merasai masakan ibunya itu.

Di dalam video yang dik0ngsikan ini, wanita ini memberitahu suaminya sudah lama meminta masakan gulai ayam ganu seperti masakan ibunya.

Nasibnya baik kerana dia masih menyimpan rempah yang pernah diberikan oleh ibu mertuanya itu. Sebaik saja merasai masakan isterinya itu, lelaki itu mula menang1s terharu lagi-lagi selepas mengetahui rempah itu adalah pemberian ibunya.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata netizen tdak dapat menahan sbak melihat kerinduan anak perantau ini yang sudah lama tidak merasai masakan air tangan ibunya.

Ada juga netizen yang berk0ngsi pengalaman yang sama kerana sudah lama tidak dapat pulang ke kampung. Malah, ramai juga yang masih tidak pasti sama ada masing-masing dapat pulang ke kampung halaman pada hari raya kali ini.

Dalam masa yang sama, netizen turut berharap supaya tahun ini kita semua dapat pulang beraya di kampung halaman bersama keluarga yang tersayang untuk mengubat kerinduan setelah sekian lama.

VlDEO:

Kredit: hcl,imediaviral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen, klik like dan share serta f0llow page kami untuk cerita menarik, viral dan semasa di hujung jari anda.

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *