Uncategorized

Anak mak cik ada 3. Tp aku juga dia “pow” kerusi urut hrga 5K. Bila aku xnk, dia bt muka. Terus ibu aku bt syarat.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum pembaca. Nama aku Una (bukan nama sebenar). Berumur 30-an, tinggal di kota raya dan merupakan seorang kakitangan GLC. Masih solo dan tinggal bersama keluarga. Kisah yang aku nak ceritakan ini tentang ibu…

Uncategorized

Mak mrtua pminat kdrama, bengang xdpt ikut aku dan suami ke korea. Aku ditampar, ditarik2 bila suami tiada di rumah. Lps 2 minggu aku tekad call suami gtau sesuatu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.. Assalam semua pembaca. Maaf jika saya gunakan medium ini untuk meluah perasaan. Saya bekas penuntut UIA, graduasi pada tahun 2007. Saya baru bercrai dengan suami dua minggu sebelum bulan Ramadhan. Saya redha jika…

Uncategorized

Hairan Ibu mertua suka gurau2, pegang ‘private part’ anak laki. Pernah aku terkejut bila trnampak anak dlm bilik gelap sorang2 bt sesuatu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam semua. Aku perkenalkan diri sebagai M. Dah berumah tangga hampir 11 tahun. Ada anak sepasang. Lelaki 9 tahun dan perempuan 6 tahun. Masalah aku sekarang ni adalah ibu mertua aku yang suka…

Uncategorized

Kak Lang baik, tp x solat. Mak tegur xjalan. Bila K.Lang m4ti, trkjut kami tgk jnazah dia. Sampai mak jd murung seminggu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Nama aku Hanis, tapi family dengan kekawan rapat panggil aku Achik. Ni 1st time aku share cerita dekat sini. Tak tahu kenapa, aku terasa sangat nak cerita pasal ni. Aku rasa orang luar…

Uncategorized

2 tahun keja kat australia petik buah. Balik je malaysia wife dh sarat 7 bulan, tp wife cakap itu anak saya.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Asalamualikum..maaf bertanya. Saya kerja kt Australia.. Musim pkp nie dok tersekat kt Australia lg.. Selama 2tahun xbalik Malaysia.. Berkawin dah 5tahun tp tkda rezeki nak ada zuriat.. Baru ni dpt la balik Malaysia…

Uncategorized

“Bdoh kau ni, ajak keluar tp duit xde”. Gj xmsuk lg, isteri marah suami dpn org rmai. Perlahan aku pnggil abg tu lps lihat muka nya berubah tahan malu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.DI AYER KEROH TADI. Aku beratur di atm ,aku no 3 di Barisan ni. Aku…

Uncategorized

Mak ayah setuju suami nikah lg 1. Senyum puas suami pagi itu. Lps sain surat izin nikah aku diusir keluar, dia dan madu nk dduk situ. Pelik anak2 x bantah ayah khawin lain, rupanya ada sbb.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalam. Rosnah namaku, seorang isteri yang setia kepada suami hampir 10 tahun. 6 bulan lepas aku dikabarkan oleh suami yang aku bakal dimadukan. Yaa Allah, berat sungguh hati ini ingin menerima. Suami langsung…

Uncategorized

Aku tnggal dgn mak brsama abg ipar. Trpksa btdung labuh. Tp kelakuan abg ipar x sngka mcm tu. Aku adu kat kakak. Tp dia seakan setuju dgn tindakan suami nya.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Aku tertarik nak kongsi kisah aku, adik yang ke 9 daripada 10 orang beradik. Memang dari kecil aku tak pernah duduk jauh dari mak abah selama 20 tahun hidup. Masuk asrama ke kolej…

Uncategorized

Aku bujang, pelik perut tiba2 mengeras. Rupanya hamil 34 minggu. Dgn ‘kakak’ aku bt perjanjian.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalammualaikum semua dan semoga semuanya dalam lindungan Allah. Terima kasih admin sudi siarkan kisah saya. Cukup lah saya dikenali sebagai Maya. Selain ingin meluahkan luahan saya, saya juga ingin meminta pendapat dan pandangan…

Uncategorized

Abg long blajar smpai SPM, result pun biasa je. Tetiba aku pengsan di padang skolah. DR sah kan ada sesuatu yg x normal pd badan aku.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam semua. Aku mardiah, anak kedua dari 7 org adik beradik. Aku rasa nak menulis pasal lelaki itu, iaitu orang yang dah banyak berkorban untuk hidup aku. Tapi dia bukan BF, bukan ayah,…