Uncategorized

Gara2 mulut ibu mentua, teruk aku dilayan masa berpantang. Sampai 2 kali jahitan terbuka. Tapi paling panas bila tertamu dtg, aku dgr mak mertua sengaja cakap kuat2.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua, tujuan aku menulis nurkilan ini bukanlah untuk menga1bkan sesiapa. Aku sendiri pun banyak khilafnya cuma nak kongsikan pengalaman aku sahaja. Kadang – kadang aku tertanya – tanya kenapa sampai sekarang aku…

Uncategorized

Dlu Suami pakai kancil, muka kesian. Ak tlng dia sampai boleh pakai 4WD. Mlm 2 aku tembak mengena, perlahan lahan suami jawab, sampai tergagap gagap.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca budiman. Aku Lara Hannah (nama samaran), berumur 37 tahun dan bekerja sendiri.Pertama kali menulis di sini, sekadar berkongsi perjalanan hidup yang tidak pernah disangka akan ku hadapi. Namun…

Uncategorized

Sanggup suami hari2 vid call dgn perempuan tu smpai jam 4pagi. Ak trus ajak kawan teman g ke rumah keluarga perempuan tu. Sy jumpa mak dia dan ini terjadi.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Mana silapnya kita sebagai isteri . Mana kurangnya kita sebagai isteri . Dan saya akui saya banyak sakitkan hati dia sampai dia hilang sabar . Sampai dia jumpa perempuan yg lebih menjaga hati…

Uncategorized

Ak andartu, sorg guru. Lps 2 bln bercinta suami org, ak xboleh move on. Mcm2 ak buat. Ak jdi per0sak rumah tangga org, smpai lah saat bertemu 4 mata dng isteri Yusuf.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalam semua pembaca. Terbaca tentang kisah Hanis yang tak boleh move on bercinta dengan suami orang selama 2 tahun. Aku faham. Sebab aku sedang alaminya. Tapi aku lagi kelakar. Sempat 2 bulan sahaja,…

Uncategorized

Baru nikah 3 bln, isteri hamil 3 bln. Tp pelik muka anak xserupa, rmbut kerinting kulit gelap. Bukan aku tak pernah nak sentuh dia. Tapi bila nak sentuh, aku teringat.

Baca perlahan lahan, semoga dapat pengajaran dari kisah ini. Assalam semua pembaca. Aku bernikah pada tahun lepas, isteri aku ni seorang perempuan yang cantik, lemah lembut, reti masak, pandai jaga makan dan minum aku, hormat mak ayah aku, pandai mengaji, pandai solat, serba serbi dia pandai. Selepas 3 bulan nikah, isteri aku disahkan hamil 3…

Uncategorized

Pak mertua hina rumah kami kecik mcm sangkar ayam, kami tunduk malu. Time diorang bt open house, kami bt sesuatu smpai pak mertua marah x puas hati.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Aku G, husband, anak tunggal. Wife aku H, anak bongsu. Wife aku ada seorang abang, J dan seorang kakak, S. Kiranya mereka berdua ini ipaq aku. Oh ya, wife aku knserr survivor. Kanser…

Uncategorized

Isteri slalu sindir menantu perempuan malas. Aku suruh dia check bilik anak perempuan sndiri lps subuh. Terdiam isteri terkata lps tengok.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum kepada semua pembaca. Ini kali pertama saya menulis luahan di ruangan ini setelah sekian lamanya menjadi pembaca setia yang saya pasti kebanyakan curahan dan luahan adalah dari k4um hawa. Dan saya adalah…

Uncategorized

Balik kerja awal, aku trkejut lihat adik aku tengah tarik rambut isteri dan mak hanya tengok je. Patut mak bg syarat sblum kami khawin dlu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua, cerita yang aku nak kongsikan ni biasa – biasa je tapi amat menggur1s hati aku. Aku mempunyai adik beradik seramai 11 orang di mana aku merupakan anak yang ke – 4.…

Uncategorized

Sy bg RM250 minx mak jagakan anak2 tp dia pergi rumah org bt kuih. Bila sy bg RM30 mak lari. Lps 4 bulan baru tahu mak g mana.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Di sini saya kenalkan diri saya sebagai Akak Y. Maaflah cerita saya ni agak berbelit – belit. Saya merupakan anak bongsu dan sorang je perempuan dari family yang bercerai. Abang – abang saya…

Uncategorized

Masa aku umur 15 thn. Terkajut ada lelaki tiba2 dtg peIuk aku dr belakang. Dia hulur cek 50k. Katanya dr Korea, tp pakcik dtg halau. Skrg umur 21 thn. Baru aku tahu siapa dia.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hi warga FB. Hari ni aku kongsi kisah pahit manis hidup aku sebagai anak luar nikah. Nama aku Mey, berusia 27 tahun. Aku dilahirkan sebagai anak luar nikah. Aku berd4rah kacukan melayu korean.…