Uncategorized

“Jgn buka, bila dengar ketukan pintu”. Msteri kisah hantu purdah mcari 44gadis masih mnjadi tanda tanya. Rupanya ini kisahnya.

Gambar sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.. Kisah seram urban legend, Hantu Purdah atau Hantu Kum-Kum.. Pasti ramai sedia maklum akan kisah Hantu Purdah yang pernah menggemparkan dan…

Uncategorized

“Syg, jgn heret kami ke ner4ka”. Sggh kami bkn malaikat. Kami ada perasaan. Kami boleh terluka bila dilukai. Wahai suami renungkan lah.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalammualaikum pembaca sekalian. Moga kita sentiasa berada di bawah rahmat dan hidayahNya selalu. Aku tak tahu kenapa aku terpanggil untuk menulis nukilan ini. Mungkin kerana sungguh banyak cerita yang sarat aku pikul disekeliling…

Uncategorized

Ayah marah dgn mak dibalingnya periuk nasi. Tp hairan, tsengeh2 mak sambil kutip. Mujur Sarah jd ank drhaka Ada hikmahnya.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum. Terima kasih admin yang sudi menyiarkan cerita ini. Kisah ini mungkinlah biasa biasa saja tapi saya harap boleh dijadikan pengajaran buat kita semua. Saya ingin menceritakan mengenai adik ipar kesayangan saya, Sarah…

Uncategorized

“Gadis bekas penagih, bekas 0rg”. Aku terkedu. Niat meminangnya terbantut. 2 bulan aku larikan diri. Tak sangka dia tipu aku.

Foto sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam geng apa kabar? Moga sehatlah semua lagi lagi di zaman wabak ni. Banyak lak masa nak karang panjang panjang. Tak…

Uncategorized

4 bulan amik masa lupkn abg. Tiba2 bertalu2 msg masuk marah2. Aku nie perampas ke. “Warkah buat suamiku”.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Baca confession ini dulu ya, “Warkah buat isteriku”. Beria2 mertua minta hntaran 10k. Sbb xmampu aku blakon “curang”. Mlm trakhir kita, abg terangkn siapa dia. Waalaikumussalam sayang.. Alahai.. Puitis sungguh abang ye. Sampaikan…

Uncategorized

2 minggu lps ayah meninggal, tiba2 muncul bau semacam dlm tandas yg ayah ‘pergi’ tu. Aku kata tak mustahil.

Foto sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum, aku Lana telah berkahwin hampir 6 tahun dan mempunyai seorang anak perempuan. Aku dan suami tinggal di Kuala Lumpur dan…

Uncategorized

“kalau kencing lagi, Nahas la” Ibu mentua bt perangai, Rupanya ini helah si ibu. Terus pengsan Isteri Along dan Angah.

Foto sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. MENANTU IBU :Seorang Ibu tua menceritakan pengalamannya. Saya ada 3 orang anak lelaki, semuanya sudah beristeri. Suatu hari saya menziarahi Along.…

Uncategorized

“Ak nie mcm ank h4ram je”. Abg dihalau sbb mcuri. Bila jd mcm nie, teruk ayah disalahkn. Rupanya sbb benda nie abg pergi.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. ayah selalu marah-marah aku..buat aku macam anak h4ram je” itu kata-kata yang selalu aruwah abang ungkapkan.. Sungguh tak sanggup aku nak ungkapkan kisah yang bagi aku paling ng3ri dalam hidup ni.. Mak adalah…