Uncategorized

Masa suami mennggal, ada sorg ustzah beria dtg ziarah. Luluh hati ku bila dia buka cerita sebenar tp aku x nangis sbb ramai org tngk aku masa tu.

Foto sekadar hiasan Aku dan suami telah melayari hidup berumahtangga selama 20 tahun. Alhamdulillah, kami dikurniakan 7 orang anak. Suami seorang pendidik.Seorang yang sangat menjaga solat malam dan solat sunat. Sangat dihormati oleh masyarakat setempat. Kiranya aku beruntung kerana memiliki dia. Aku pula bekerja dalam bidang professional. Kami pernah PJJ selama 2 tahun sebelum ini.…

Uncategorized

Ak g majlis kahwin kwn isteri. Aku pelik ramai dtg salam isteri ak siap ciom tangan. Sejak itu hbgn kami hambar, aku kemurungan bila tahu siapa dia.

Foto sekadar hiasan. Assalam dan selamat sejahtera kepada semua pembaca. Nak minta pendapat korang. Aku dah kahwin dengan isteri aku dekat 2 tahun. Sebelum ini isteri aku lemah lembut orangnya. Tapi baru-baru ini rhsia dia terbongkar. Sejak dari itu hubungan aku dengan dia jadi hambar. Kami kurang berkomunikasi. Bercakap bila perlu je. Macam ni, aritu…

Uncategorized

Anak kak mkn nasi mak bg sekor ikan, layanan mcm raja. Anak aku sekor ikan mak suh kongsi 3 org, Sampai hati.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Aku Yani, dah berkahwin anak 4 orang. Confession ni sedikit panjang. Mak aku ibu tunggal dan dari dulu suri rumah. Mak aku tak pernah bekerja makan gaji, cuma pernah berniaga sekejap. Masa muda mak banyak berk0rban untuk kami anak-anak. Aku faham tu. Sebab tu aku belajar sungguh-sungguh dan bila bekerja aku…

Uncategorized

Pelik setiap hari, adik hentak kepale smbil nngis. Diam2 mak ayah pnggil bomoh. Mlm tu, aku cari balik 2 sen yg dia minta.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hi, harini aku nak share sikit pengalaman handle adik aku yang didampingi sesuatu dan disyaki disantau. Haa bila ingat balik pengalaman 4 tahun lepas, aku akan ingat macam mana…