Uncategorized

Ayah disondol janda ketika aku umur 10 tahun. Siapa sangka Doa aku 10 tahun lps termakbul dan ini terjadi pd ayah.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hai assalamualaikum warga IIUM Confession. Terima kasih jika confession aku disiarkan. Aku menulis dari sudut hati seorang anak. Ayahku disondol perempuan janda anak 2 ketika usia aku 10 tahun. Kalau ikut logik aku…

Uncategorized

Suami tertinggal hp bila kluar ke rumah jiran. Lihat wasap suami dgn ex-nya, aku x terkejut. Tapi bila lama2 bc, air mata menitis. Cepat2 aku letak semula hp suami

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam kepada semua pembaca, Aku adalah seorang isteri bekerja, dan telah dikurniakan 3 orang anak. Alhamdulillah, tempoh perkahwinan aku dan suami hampir menjangkau 13 tahun. Tidaklah terlalu baru, tapi tidak juga dikira lama.…

Uncategorized

Puas hati dpt halau adik ipar dr rumah. Tiba2 ayah nk jual rumah itu 1.7juta bt tahfiz. 1 thn berlalu terkejut beruk kami bila lihat siapa owner pusat tahfiz itu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum. Nama aku Ray. Cerita yang aku nak sampaikan ni kalau ikutkan buka pekung di dada sendiri, dan cerita buruk tentang keluarga aku, terutama diri aku sendiri. Cuma, aku rasa perkara ini perlu…

Uncategorized

Ayah pkul, sepak mak. Dgn x bertdung brlari mak g balai polis. Tapi Malangnya meraung mak Kat situ, bila ayah dtg ckp “Maaflah isteri saya ni gila”

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum. Apa yang aku nak cerita kat sini ialah tentang keluarga aku sendiri. Aku ada mak, ayah, kakak dan adik. Mak dan ayah aku kahwin tanpa restu. Mereka kahwin di Siam. Nenek aku…

Uncategorized

Disbbkan Mila, terus ak cerraikan isteri talak 3. Lama x dgr cite pasai anak2 dr bekas isteri, tiba2 wasap ex mertua masuk bt aku pengsan serta-merta.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Aku nak meluahkan perasaan aku. Aku nak kenalkan diri sebagai Am, berusia 28 tahun, berstatus suami orang. Apa yang aku ingin ceritakan biarlah menjadi pengajaran dan iktibar kepada semua…

Uncategorized

Isteri minx Rm100 nk bwk anak demam g klinik. Dia kluar pagi2 tp x pulang2. Masuk hari ke 4 hilang tiba2 wasap masuk, bt aku terkejut. Patut Mak pukul aku bila tanya Pasai isteri.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum. Masalah saya tak tahu nak mulakan macam mana. Saya dan isteri dah kawin 12 tahun, dikurniakan seorang anak lelaki sekarang berumur 6 tahun. Saya dan isteri dulunya sangat2 bahagia. Sejak kawin terus…

Uncategorized

Aku keja doktor Medical. Dpt Isteri berpurdah. Lps 3 bulan duduk bersama, aku rasa nak report polis atas apa yg isteri aku bt.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Saya seorang suami, ayah untuk sepasang anak berumur 4 tahun dan 3 bulan dan jugak seorang medical doktor di hospital kerajaan. Terlebih dahulu saya memohon maaf sekiranya confession saya ni melukakan hati para…

Uncategorized

Suami nk kawen lg kata ak hodoh lps bersalin. Ak setuju tp dng syarat bg ak brcuti sorg2. Lps 2 bulan brcuti tiba2 suami wasap menangis menyesal suruh balik.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Nak share cerita, ni fb kawan saya. Laki saya mintak izin nak kawin lain. alasan? Sebab saya dah hodoh! Tak style macam dulu. Anak 4 org. All boys. Dulu saya secretary. So selalu…

Uncategorized

“Asyik sakit je tp x mampus2 jugak” Geram sbb terpaksa batalkan aktiviti badminton hantar isteri sakit. Tiba2 nurse call gtau sesuatu bt aku menyesal.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ini saya terpanggil untuk menceritakan sebuah kisah yang amat menyentuh jiwa saya. Saya fikir ianya hanya terjadi di dalam drama tv sahaja. Rupa rupanya ia berlaku di…

Uncategorized

Isteri mengidam aiskrim aku x layan. Aku biarkn dia tgh sarat jln kaki ke tmpt kje. Tiba2 ada wasap dr mentua masuk. gtau sesuatu bt aku menyesal.

Foto sekadar hiasan. Terima kasih admin siarkan cerita aku…Aku terpanggil untuk ceritakan perasaan aku selepas kehil4ngan wife tersayang semasa lahirkan anak sulung 3/9 baru ini. Aku bukanlah seorang yang rajin membaca apatah lagi menulis tapi kali ini luahan ikhlas dari hati aku seorang suami dan papa yang sunyi.Isteri aku , sarah.. biasa2 sahaja tapi sangat…