Uncategorized

Mak mertua hadiahkan aku emas satu beg, tp Kak Z tiba2 rmpas. Selama ni aku yg bsuh njis mak, akhirnya ini balasan yg aku dpt.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hai nama aku Chantiq, telah berkahwin, syukur alhamdulillah, aku dikurniakan seorang suami yang tak romantik tapi penyayang. Suami aku anak yatim, emaknya kini telah berkahwin lain, bapa tiri suamiku baik orangnya.BBapa tiri suamiku…

Uncategorized

Aku gadis liar. Mlm tu hujan, aku n Zack curi2 teduh rumah org. Tiba2 dgr suara sayu dan merdu. Muka Zack tiba2 berubah menggeletar.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum. Aku harap cerita aku ni admin terima la dan kalau dapat disiarkan, terima kasih sangat–sangat. Jadi sebelum aku cerita panjang berjela, aku bagi warning awal–awal cerita aku panjang dan 100% adalah kisah…

Uncategorized

Baru saja isteri nak jamah makan, terus ak bg talak satu Kat isteri. Asyik segugut je, ak bosan. Tp bila bukak kotak tu, air mata mengalir, terkjut ak tgk isinya.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Aku masih ingat jelas peristiwa malam itu. Isteri mencedukkan nasi ke pinggan aku. Kami masing–masing tidak bersuara. Diam membisu seribu bahasa. Memang begitu. Dah tiga bulan suasananya begitu. Dingin. Tegang. Tapi hari itu,…

Uncategorized

Lps Mak ayah bercerrai, ayah x prnah ambil tahu pasai aku. Skrg bila dah besar berkerja tiba2 ayah dtg minta sesuatu. Semua berlaku lps mak meninggl. Sampai mak cik belah ayah ada wasap bt hati aku sentap.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Terima kasih admin kerana sudi siarkan luahan hati ini. Dah tak tertahan memendam dan pura-pura tiada perasaan. Apa saja kecaman dan tohmahan netizen, akan diterima sebaiknya sebab aku tahu aku memang berdosa. Tajuk…

Uncategorized

Nenek lumpuh, ngesot, pampers b0cor terlekat di lantai. Bila balik terkejut lihat lauk nenek makan. Trgamak anak2 lyan nenek begini rupa.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hai salam semua. Nama aku Nina. Feel freelah untuk baca kisah aku. Aku nak dengar pendapat korang. Okey lets start! Daripada aku kecik, family aku memang jenis stay dengan atuk nenek kat kampung.…

Uncategorized

Suami halang aku hulur duit pd mak ayah takut xckup. Tp paksa aku belikan dia superbike boleh pula. Padahal ayah oku, Mak Suri rumah dan masih menyewa rumah.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum min. Hide profile yaa. Aku dan suami dah kahwin hampir 10 tahun dan kami tak ada anak lagi. Aku dan suami masing–masing kerja kerajaan. Aku frontliner sektor kesihatan. Suami pulak badan uniform.…

Uncategorized

Kami skeluarga dihina pd mlm raya sbb xjoin tidur lambak di rumah pusaka. Dikatakan kami ni banyak cekadak. Bukan X sedar 6 tahun lps apa yg berlaku pd adik bongsu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Semoga luahan aku menjadi iktibar kepada mereka di luar sana yang punyai adik-beradik samada seibu sebapa mahupun lain ibu/ lain bapa. Aku ada 4 orang adik yang sama ibu. Kami membesar bersama sementelah…

Uncategorized

Belum sempat kebumi jnzah suami. Mak mertua dtg dr kg minta geran rumah, kereta. Hutang 4rwah lnsung dia x tanya. Sy harap mereka x akan terkejut setelah buka file itu nanti.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua… Admin tolong post luahan hati saya supaya di jadikan sebagai satu iktibar kepada semua pembaca terutama sekali para suami. Terima kasih kepada penulis kerana telah menyusun kembali luahan hati saya menjadi…

Uncategorized

Kami miskin, mak tanya psal sek0lah teknik kt pakcik, terus kne jerkah. Terkulat2 mak, mentang2 gaji abah RM 15 je sehari, smpai mcm tu kami dihina.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua. Haiiii! Selamat Hari Raya. Nama aku Lala Luna boleh panggil Lala. Ini bukan satu pengakuan (confession) tetapi sekadar ingin berkongsi pengalaman. Aku dilahirkan bukanlah dalam keluarga senang dan bukanlah juga dalam…