Uncategorized

Tengah makan nasi & telur atas lantai, tiba2 mak sepak pinggan. Katanya pkir dosa pahala ja kalau x dah lama gugur aku dlm rahimnya dlu. 30 tahun kemudian ini berlaku.

**gambar sekadar hiasan Aku berusia 30 tahun. Seorang perempuan. Bekerja sebagai peniaga pakaian secara kecil kecilan. Ada kedai tapi kedai yang disewa dengan harga RM800 sebulan. Aku baru saje buka kedai pakaian ni dengan modal takdelah banyak ribu pun. Tapi bolehlah masukkan pelbagai jenis pakaian walaupun nampak sikit. Dan alhamdulillah bisnes pakaian ni menjadi. Aku…

Uncategorized

Beruntung dpt Mak mertua jenis brckp lembut. Lps makan mlm pertama, mentua ajak berbual. Tapi soalannya bt aku terdiam terkedu nk jwb.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum & salam sejahtera. Aku Ina, dah 10 tahun berkahwin & Alhamdulillah, Allah kurniakan 3 anak lelaki & seorang perempuan. Rumah tangga aku sepanjang 10 tahun ni biasalah ada pasang surutnya. Suami aku…

Uncategorized

Kakchik lihat kesan2 pd badan aku. Dia x tahan, dia adu nenek. Cpt2 nenek keluar, ambil 1 tong minyak bt sesuatu pd aku.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Part 2: Yatim Piatu Yang Dikeji (Nama dalam cerita ini bukan nama sebenar. Harap maklum.) Assalammualaikum. Aku Alisa. Sebelum korang baca lebih lanjut tentang apa yang bakal aku ceritakan bulat bulat tentang hidup…

Uncategorized

Bila aku jd yatim piatu, nenek ambik jaga aku. Tp Nenek dan Maklong, jijik tgk aku. Sepuasnya aku dilanyak. kehidupan aku yg 24 jam utk seminit pun tidak ada yg tidak derita.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Yatim Piatu Yang Dikeji. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kini aku bahagia. Hidup aku bahagia. Aku patut lakukan semua benda ni dari awal untuk rasa bahagia macam ni. Kalaulah aku sedar dari awal tak…

Uncategorized

Masalahnya 2 thn kahwin Suami sy masih perawan. Sudah bincang dan nangis tp dia ckp blum Ready. Tp bila nak kluar rumah je lain mcm sikap suami sy ni.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum admin. kalau tolong sembunyikan identiti saya. begini, saya telah kahwin 2 tahun dan belum ada anak. kami bukan muda dah. saya 28 tahun, suami 37 tahun. saya dan suami pjj. Suami bekas…

Uncategorized

Suamiku sorg duda anak 2. Di awal perkahwinan semua baik2. Dah lama baru tahu perangai sebenar. Sikapnya terserlah bila kami sarapan di kopitiam. Sungguhku menyesal.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Aku mulakan dengan namaku Yasmin (bukan nama sebenar). Berusia 28 tahun dan seorang isteri dengan usia perkahwinan hampir 2 tahun. Ceritaku ini adalah mengisahkan peritnya mempunyai suami yang panas baran. Ya, panas baran…

Uncategorized

“Sy nk sijil kem4tiannya je” Dpt panggilan suami meninggl. Aku rasa lega. Sudah 7thn x pernh jejak bubur suami. Ini Semua bermula bila suami suruh sy wt loan 50k.

Assalamualaikum dan hai semua. First time nak tulis kisah hidup aku. Gabra la juga. Maaf lah jika penulisan berselerak dan sukar difahami tapi ambil lah kisahku dan jadikan teladan.. Dan panjang sikit cerita aku ini. Aku perkenalan diri aku sebagai Mona. Aku seorang penjawat awam dan aku pernah mendirikan rumah tangga. Aku berkenalan dengan S…

Uncategorized

Aku sorg ibu, pencen guru bergelar ustazah. Skali ank bwk calon isteri rambut warna oren. Saat ada kem4tian melopong lihat kelakuan Hannan yg ku gelar ‘menantu hantu’.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. “Menantu Hantu” Assalamualaikum dan salam sejahtera anak anak semua. Ibu nak ceritakan satu kisah tentang ‘menantu hantu’ ibu. Terima kasih juga pada admin jika penulisan ibu ini disiarkan. Terima kasih juga kepada penulis…

Uncategorized

2 thn kahwin, blum pernah dpt sentuh isteri lg. Cerita ni berlarutan sampailah isteri aku lupa log out fb dia kat laptop.

Assalamualaikum wbt. Nama aku Man, asal KL tapi bekerja di perak. Kerja syarikat swasta. Umur hujung 20 an. Cuma nak kongsi kisah ringkas buat pengajaran untuk pembaca semua. Aku sudah berkahwin hampir 2 tahun, belum dikurniakan cahaya mata. Perkahwinan kami asasnya suka sama suka, tapi sangat jarang berhubung dalam tempoh bertunang, jadi boleh katakan kami…

Uncategorized

Hampir setahun bernikah, sekali pun aku x sentuh isteri. Kelmarin aku trbc luahan peribadi isteri. Semuanya bermula bila ibuku terlihat wajah mertua pd hari nikah aku.

Foto sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan hi warga net semua… Jarang sekali aku ingin meluahkan perasaan ku di media social kerana meluahkan perasaan di media…