Uncategorized

Tiba2 suami minta nak nikah lg. Aku izinkan, tp bersyarat dia kena khawin 2 skali gus. Tersenyum suami, tp lain pula jd bila bakal madu dpt tahu dan sesuatu terjadi.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Salam admin, minta hide profile ank sedare kesayangan saya ini. Hehe. Salam semua saya ingin ceritakan masalah. rumahtangga saya ini. Saya dah siapkn diri untuk dikecam daripada kamu semua.…

Uncategorized

Pijak je tangga, bas senget. Brbunyi. Semua pndg aku. Lps cuti sem, kwn2 dah tak kenal. Terkejut beruk mcm x percaya.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ini adalah cerita lama aku masa menuntut disalah sebuah universiti awam tempatan di utara tanah air pada tahun 1998-2002. Dah 22 tahun pun cerita ni berlaku. Semuanya adalah…

Uncategorized

Aku left group wasap fmly suami. Aku unfriend, delete semua no mereka. Tapi baru2 ni umah ipar trbakar. Aku terbaca tanpa sengaja

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera buat para pembaca. Aku Khaleeda. Dah berkahwin hampir 5 tahun. Aku dan suami tinggal berdua. Aku tak ada anak ya. Entah kenapa hati aku rasa rapuh yang amat waktu…

Uncategorized

Bertunang dng suami org. Dah setahun bini dia lari. Dia tekad nk ikat aku, br cerai. Skrg aku pelik, dia asyik brkurung di rumah.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hi.. Aku “budak baik, (BB)”. Aku guna nama ni sebab aku rasa aku ni baik sangat dekat “someone’s” yang aku anggap special dihati aku.. Aku BB, umur awal 30an.…

Uncategorized

“Mengidam bau ex”. Tergamam dgr permintaan isteri aku ini. Aku beralah suh dia contact ex lamanya. Bila depa jumpa, aku rasa pelik mcm ada sesuatu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Mengidam Bau Ex. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai readers. Nama aku Aril. Of course bukan nama sebenar. Seorang suami dan soon akan jadi bapa. Aku tak tahu nak meluah dekat sesiapa sebenarnya, jadi…

Uncategorized

“Cmburu sorg mertua”. 2bulan aku off hp xnk dignggu. Bila buka tsenyum lega trima whtapp cerrai dr suami. Mak jaga laa ank mak elok2.

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Aku berkahwin atas dasar suka sama suka. Bercinta tak lama, sebelum ni pun tak pernah nak bercinta dengan sesiapa. Berkawan tu adalah. Dan ditakdirkan bertemu jodoh dengan suami yang sekarang ni. 3 bulan pertama berkahwin semuanya…

Uncategorized

Tergerak hati balik rumah sbb bag keja trtinggal. Pelik keta masih suami ada. Aku terus buka pintu bilik.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Nama ku J, Seorang surirumah. Suatu ketika dahulu aku adalah seorang pensyarah di salah sebuah Universiti Swasta. Namun aku korbankan kerjaya demi memberi sepenuh perhatian kepada anak anak dan rumahtangga. Perkahwinan aku telah…

Uncategorized

Kak ipar maki mak kata tak pandai jaga anaknya. Tapi x smpai 6 bulan tiba2 dia dtg semula ‘jilat ludah balik’. Rupanya ini berlaku bila depa keluar dr rumah mak.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Memang tepat pepatah Melayu yang menyebut dalam setandan kelapa bukan semuanya baik, paling tidak ada sebiji yang komeng. Inilah yang terjadi dalam keluarga kami. Dibesarkan dalam keluarga sederhana bertaraf kampung, kami lima beradik…

Uncategorized

Lps 6 Kali gugur, isteri hilangkan diri. Terkejut tngok status wasap gambar dekat Mahkamah syariah. Dia suruh baca list kesalahan aku.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam min aku seorang lelaki dan suami yang ditinggalkan dan dibenci oleh isteri aku. Selama ni aku tak sedar silap aku, aku fikir layanan aku pada dia tak buat dia benci pada aku.…

Uncategorized

Tgh mlm trdgr lantai ditepuk tap tap. Cpt2 aku sua straw kat mak. Dia dah terpinga2 tengok aku disebelah. Lngsung x ingat ape yang berlaku tadi.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Anak Yang Pernah Berdosa. Seorang rakan chat wanita mengadu dan meminta nasihat bagaimana nak sabar dengan ibunya. Kadang kadang wujud konflik hubungan di antara ibu dan anak. Terasa hati, marah, hilang sabar dan…