Uncategorized

Ak ada Master tp hanya krja jual pisang g0reng. Pelik xlulus interview, akhirnya trb0ngkar sisi gelap kabel.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua. Selama ni ramai orang cakap “kalau ada kabel senang dapat kerja gov”. Well aku tak pernah percaya dengan kabel kabel ni semua dulu. Sebab aku percaya, itu…

Uncategorized

“knapa xnak balik kampung, mak ada bt salah dgn isteri kamu ke” ayat mertua menagih simpati pd suami. Siap hasut ipar duai benci sy. Tp semuanya terbongkar bila sy terbaca diari suami. Patut mertua cop sy menantu jahat.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Saya tidak tahu macam mana mahu bersabar dengan mak mentua ini. 5 tahun sudah berkahwin, selalu bergaduh dengan suami berpunca dari keluarga mentua. Tolanglah ibu bapa/ipar/biras/ adik beradik bila mana salah seorang ahli…

Uncategorized

Lps berkhawin segala buruk keluar. Mlm prtama dia x selera ak. Dia bg ak sluar dlm. Tapi hati remuk bila perhati ada sesuatu pd sluar dlm itu. Terus Aku doa dia m4ti saja.

Hai assalamualaikum… Maaf dengan tajuk yang sepatutnya tidak hadir di akhir Ramadhan ini. Namun, Confession jali ini rasanya pembaca berfikiran terbuka dan bijak menilai baik buruk.. Bagaimana puasa kalian… Alhamdulillah. Syukur masih ada rezeki nikmat iman dan hidup… Berkaitan tajuk tu… Ni kisah lama. Tapi tak tahu kenapa ia kemas dalam kotak memori. Jelas saja.…

Uncategorized

Raya tahun ni, aku mmg x ikhlas balik rumah mertua. Anak sakit knser, mertua x pernh jenguk. Siap bising lg sbb cuti habis jaga anak. Tp bila ak beli rumah baru, tiba2 suami ada ckp sesuatu Kat mertua bt ak bengang.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam admin. Lagi kisah d hari raya. Thn ni aku beraya d rumah mertua. Raya kali ni, aku mmg x ikhlas. Aku ada anak sakit knser yg lalui mcm2 prosedur, operation, kimoterapi dan…

Uncategorized

Sedih rasa menumpang rumah mentua. Bila bulan puasa aku jadi kuli buat mentua yg niaga kat bazar. Hanya dibayar Rm20 utk belanja anak2. Masih sabar sbb ingt janji suami.

Assalamualaikum..aku nak luah sikit apa yg jadi kat aku dalam bulan puasa ni.. Aku ni cuma menantu.. Aku xkeje.. Dan menumpang rumah mertua.. Ceritanya, mertua aku ni kejenya jual kat bazar.. Aku ni plak kejenya tolong dorang la.. Xtahu la tolong atau lebih kpd kuli sebenarnya. Kau tahu? Awal pagi aku dah kne g angkut…

Uncategorized

Syukur dpt isteri dah x perawan. Tak sangka Mlm prtama dia mcm dirasuk, gugur jantung aku dibuatnya. Rupanya ada kisah gelap sblum kami kahwin.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam semua. Aku Man suami dan ayah kepada 5 orang anak. Lihat tajuk mesti semua mulut dah ternganga heran kenapa aku bersyukur dapat isteri yang ada kisah silam gelap. Aku nak cerita ni…

Uncategorized

Mak malu sbb ak keja kerani. Sampai ak msak. Mak jijik nk makan. Raya tahun ni ak xblik kg, bertalu-talu mak dan ayah call. Rupanya diorg nak tu je.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Mama, Along harap mama sihat selalu hendaknya. Dilimpahkan kesihatan yang memudahkan mama untuk beribadah dan meneruskan kehidupan seharian dengan bahagia. Along menulis surat ini, bukanlah untuk menagih simpati mama, mahupun sesiapa. Along tahu,…

Uncategorized

Hairan anak murid nangis kena soal dtg lambat. Ada sesuatu yg disorok. Akhirnya cikgu tahu prkara sebenar bila dtg melawat. Tak sangka ayahnya buat bergini pd nana Kat rumah.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. ” Kenapa awak lambat datang ke sekolah? Ayah awak hantar lewat ke?” soal seorang guru pada Nana. Nana tunduk diam. Air matanya jatuh membasahi telekung putihnya. Tiada jawapan. Hanya tangisan dan esakan sahaja.…

Uncategorized

Sejak suami join geng usrah. Anak sakit demam dia x benarkan bawa ke klinik atau hospital. Katanya kena redha dan tawakkal. Sampai satu masa anak kena sawan.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamuaikum dan salam sejahtera. Nama aku Jeslina. Umur sudah 38 tahun dan mempunyai seorang anak lelaki berusia 8 tahun. 5 tahun yang lalu, aku telah bercerrai dengan suami iaitu Ikhwan (bukan nama sebenar).…

Uncategorized

Ditabur kemewahan sejak kecil. Akhirnya aku jd bibik dirumah sendiri. Lps apa dicurahkn, bila dh besar mula anak mengungkit. Hibanya hati

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Foto sekadar hiasan. Assalam dan selamat sejahtera. Saya ibu kepada lima orang anak. Seorang pegawai kerajaan gred A. Masih bekerja lagi. Apa yang nak saya luahkan hari ini ialah tentang sikap anak anak…