Uncategorized

Suami dibuang kerja. Sy cadang suami jd streamer game. Sy tlng beli set pc gaming. Satu pagi sy buka hp suami, terkejut lihat rakan game online suami hantar gambar bgl.

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalammualaikum. Terima kasih admin sudi siarkan confessions saya. Saya perkenalkan diri sebagai Kim, bukan nama sebenar. Sejak akhir-akhir ni banyak confessions tentang hubungan dengan suami orang dan ada juga komen-komen yang bangga bergelar menjadi mistress. So…

Uncategorized

Aku umur 24, suami duda umur 42. Beza umur kami 18 thn dan dduk serumah. Bila msuk bilik anak tiri, trkjut aku tgk ap yg aku nmpak.

Foto sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam semua. Nama saya Mimi. Berusia 34 tahun. Ibu kepada seorang cahaya mata yang berusia 6 tahun. Bekerja sebagai Eksekutif Kewangan di sebuah syarikat swasta berpendapatan RM4k++ sebulan dan suami bekerja sebagai penjaga…

Uncategorized

Nangis xdpat beli kereta tamiya di psar malam, tiba2 sepupu sepak aku. Penat aku simpan duit RM5. Mcm tinggal kat neraka bila duk rumah bapak sedara.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum wbt kepada semua warga IIUM Confession. Semoga kita berada di bawah lindungannya semua, di musim pandemic yang entah bila akan berakhir. Semoga sihat2 semua aku doakan ye. Sebenarnya dah lama aku nak…

Uncategorized

Along bertumbuk Kat Skolah smpai Ibu dipanggil Pengetua. Ibu Anggap Along Anak Yg Mnyusahkan dan gagal. Sampai satu ketika ibu terjumpa kad bertompok d4rah terus bt Ibu Menyesal menangis semahu2nya.

Semoga perkongsian ini menginsafkan semua pihak yang tidak memahami jiwa remaja yang dilihat bermasalah. Sedarlah bahawa ada remaja yang ingin melakukan perubahan. Mereka juga ingin disanjungi dan diberi kesempatan membuktikan mereka adalah manusia yang boleh memberi manfaat kepada orang lain terutama ibubapa dan keluarga. Berilah mereka peluang kerana mereka juga ada perasaan, ada cita-cita dan…

Uncategorized

Masuk labor room, aku jerit pd doktor aku dah jd janda. Tercapai hajat aku. Tp x sangka muka bby bru lahir sebiji mcm suami.

Gambar sekadar hiasan.Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada sy ini. Jadikan ini sebagai panduan. Saya berkahwin pada tahun 2014. Suami saya yatim piatu. Last year saya disahkan mengndung masa tu saya baru…

Uncategorized

Habis stpm aku kawin. Suami x berharta, bwk duduk rumah mak angkat katanya ada 1 bilik kosong. Setibanya aku di rumah mak angkatnya. Aku mcm x sangka rumah yg aku akan duduk x serupa rumah.

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum. Sebelum ni aku ada baca confessions tentang keluarga pengotor. Cerita2 tu buat aku ingin kongsikan pengalaman aku bertemu dengan keluarga pengotor pula. Aku dan suami berkahwin diusia muda. Masa tu aku baru habis stpm. Suami…

Uncategorized

Lps cerrai, ipar masih tk puas hati. Dimarahnye aku sbb potong astro dan wifi. Aku ss, bagi pada ex suami bc.

Foto sekadar hiasan Assalamualaikum, pertama sekali terima kasih kerana siarkan confession panjang yang saya tulis di page ini semalam. Saya tidak sangka akan dapat banyak respons. Baik positif mahupun negatif, saya terima dengan hati terbuka. Alhamdulillah dan terima kasih pada yang banyak mendoakan saya kuat. Part 1, klik link dibawah http://bacakami.com/2021/09/viva-aku-tiba2-hilang-bila-mertua-buka-mulut-aku-menyirap-mertua-tampar-aku-terus-cabut-wifi-dan-astro-puas-hati/ Semasa saya tulis confession…

Uncategorized

Viva aku tiba2 hilang. Bila mertua buka mulut, aku menyirap. Mertua tampar, aku terus cabut WiFi dan astro puas hati.

Foto sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Maaf jika saya gunakan medium ini untuk meluah perasaan. Saya bekas penuntut UIA, graduasi pada tahun 2007. Saya baru bercerrai dengan suami dua minggu sebelum bulan Ramadhan. Saya redha…

Uncategorized

Knapa ibu x rancang kehamilan. Umur sy 9 thn masa tue tp terpaksa pikul beban jaga 4 adik. Sunggh, sewaktu kecil sy benci ada adik ramai. Bila ayah balik kerj, ibu akan mengadu dan ini nasib yg akan sy hadap.

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Maaf, tulisan saya mungkin agak emosi tapi saya cuma nak luahkan perasaan saya sebagai anak dan kakak sewaktu saya kecil. Lama sangat saya pendam. Baru-baru ni dekat group whatsapp family, adik ada hantar gambar tangkap layar…

Uncategorized

Sbb terlps ckp, suami bersungguh2 nk cerrai. Puas aku dan keluarga merayu. Sampai melutut dpn Hakim mohon ampun x dilayannya. Tp lps 10thn, tk sangka ini yg aku rasa

Foto sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Aku menulis kerana aku sendiri sudah tidak tahu apa nak jadi dengan kehidupan aku. Jam dah menunjukkan pukul 4 pagi tapi satu malam ni aku tak dapat tidur. Aku…