Uncategorized

Aku saja suka2 craikan isteri tuduh dia malas kemas rumah, bila nk rujuk blik dia gelakkan aku. Hairan, aku mula suh adik korek cerita dari bekas isteri.

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalammualaikum wbt. Sedikit latar belakang mengenai diri aku – seorang wanita berumur awal 40-an, berpendidikan, masih bujang, anak tunggal dan bekerja dalam sektor swasta. Aku bukan lah kaya tahap T20 tapi boleh dikatakan terdiri dalam golongan…

Uncategorized

Bila kak khawin, sy dihalau ke bilik abg. Tido dgn adik laki. Dgn bertudung, sy tunggu semua tido. lps semua balik ak bg hint kat ayah tapi

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kebelakangan ni saya sangat sangat stress, tertekan. Kadang tetiba rasa nak menangis. Mudah sangat beremosi Saya seorang perempuan. Kakak dan abang saya baru sahaja berkahwin. Selepas mereka berkahwin. Kakak…

Uncategorized

Minta izin suami buat bisnes lipat baju takut dia malu. Diperlekeh bila iklan dlm group taman. Tapi x sangka lama2 ramai terkejut bila tanya income aku.

Hai, aku merupakan seorang suri bisnes.. Dulu aku pon suri rumah seperti korang, tapi sekarang aku bertukar menjadi suri bisnes.. Alhamdulillah rezeki semua nya cukup walaupon suamiku kerja seorang.. Bukan kerana aku mahu mengejar harta dunia.. Tapi aku tahu dan aku sangat yakin dengan diri aku, bahawa aku mampu berjaya.. Berjaya yang bagaimana baru dikategorikan…

Uncategorized

Laki aku ingt sesi suai kenal, tersengih2 dia depan janda 2. Skali aku keluarkan sesuatu dr beg, buat janda itu terdiam. Esoknya terus berubah perangai Suami.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam Min saja nak luah ni. Suami aku curang dengan janda anak satu. Aku cuma tahu bila perempuan tu sendiri berani call & wsap aku untuk izinkan suami nikah lagi. So tanya suami,die…

Uncategorized

Bila pensil hilang, cikgu meraung2. Aku terpaksa ngaku. Sjak itu, aku asyik kena ‘aim’. Bila result exam keluar, aku terkejut

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Aku terasa nak bercerita kisah pengalaman dan penyebab aku terkena anxiety. Cerita ni sedikit panjang ya kawan kawan. Kisahnya begini. Masa kanak kanak, aku sangat aktif dan agak…

Uncategorized

Silap ikut suami berpantang di rumah mertua. Bila anak nangis boleh mil cakap anak aku ‘Anak kambing’. Aku luah kat status wasap tp x sebut nama.

first aku nak cakap yang mana belum kawin atau dah kawen tinggal ngan mertua aku nasihatkan baik pindah sebelum jadi benda yang kita pernah jangka akan jadi macam aku. kat sini aku nak cerita mungkin agak panjang n ambik masa hangpa ni pengajaran untuk diri aku sendiri n untuk hangpa jugak. Usia perkahwinan aku setahun…

Uncategorized

Umur dah 3 series, 5 thn khawin. Belum dpt zuriat. kami suami isteri antara manusia yg trauma nk balik kampung, Mak mertua pon sampai biru muka nak menjawab.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum admin. Tq kalau sudi publishkan. Harap berguna untuk pembaca. Sikit pengenalan, aku maria (bukannnamansebenar) Umur masuk 3 series. Kawen hampir 5 tahun. Alhamdulillah akhirnya tahun ni Allah bagi rezeki untuk mengandung. Kawan…

Uncategorized

Anak Sulong gtau isteri sakit. Aku syak dia berlakon sbb xnak aku kahwin lain. Xpeduli anggap taktik je, Tiba2 dpt dpt panggilan dari hospital buat aku terkedu.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua. Cukuplah aku kenalkan diri sebagai Omar. Aku sedar apa yang aku bentangkan minggu ini mungkin tidak menarik minat kaum lelaki membacanya. Tetapi kepada kaum wanita yang baca dan bisikkan pengalaman aku…

Uncategorized

Ingt suami mahu lepas aku cara baik. Tapi tiba2 dlm court mcm2 suami tuduh aku. Tapi dia silap. Saat aku buka mulut terdiam dia depan Hakim.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua. Setelah hampir 2 tahun aku simpan perasaan ni sorang diri, hari ni aku nak luah segala yang aku rasa. Selepas sah aku ditalak kan oleh suami yang aku beri peluang berpuluh…

Uncategorized

Aku dan suami keja sbagai doktor. Tapi pelik bila raya je suami bg alasan x dapat cuti. Tiba2 suami kant0i tersilap hatar screenshot wasap.

Hi. Pertama sekali, maaf kalau jalan cerita aku macam berterabur, aku tidak pandai mengarang. Perkenalkan diri, aku berusia hampir 30 tahun, bekerja sebagai seorang doktor perubatan, berkahwin dan dikurniakan 2 orang anak. Aku cuma rasa ingin meluahkan perasaan yang sudah bertahun aku pendam tanpa menceritakan kepada sesiapapun. Ini kisah hidupku. Aku sudah berkahwin hampir 6…